План організаційно-методичної роботи з педагогами КЗДО
«Калинка» Оріхівської міської ради з проблеми
«Формування
екологічної компетентності учасників освітнього процесу»
Форма методичної роботи
|
Тема
|
Анкетування
педагогів
|
«Рівень
мотиваційної готовності педагогів до екологізації освітнього процесу»
|
Консультування
|
-
«Актуальність екологічного виховання дітей дошкільного віку»
-
«Екологічна освіта батьків. Методичний аспект»
-
«Сталий розвиток дошкільників в дії»
-
«Інноваційні форми та прийоми організації екологічного виховання в ЗДО»
-
«Екологічні акції, виставки, фестивалі у процесі екологізації освітнього
процесу»
|
Семінар-практикум
|
«Організація екологічної освіти в закладі дошкільної
освіти»
Хід семінару-практикуму:
1.
Основні поняття та засади екологічної освіти в ЗДО.
2.
Практична вправа «Методичний пейзаж».
3.
Практичне вирішення екологічних задач проблемного характеру.
4.
«Скриня мудрості».
|
Педагогічна
рада
|
«Формування екологічної свідомості у дошкільників»
Порядок денний:
1.
Екологічна освіта у сучасному освітньому просторі. Мета та завдання.
2.
Традиційні та нетрадиційні форми екологічного виховання дошкільників.
3.
Модель предметно-розвивального середовища з екологічної освіти на
території ЗДО та в груповому приміщенні.
4.
Стан пізнавальної активності старших дошкільників в освітній лінії
«Дитина у природньому довкіллі» (моніторинг).
|
Семінар-практикум
|
«Формування екологічної свідомості дошкільників за
принципами сталого розвитку у контексті сучасної дошкільної освіти»
Хід семінару-практикуму:
1.
Презентація програми «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку»
2.
Практична вправа «Стереотипи мислення»
3.
Практична вправа «Інтеграція екологічних знань в освітній процес»
4.
Створення макету екостежини та екомайданчика на території ЗДО
5.
Практична вправа «Квітковий глобус» (підсумки роботи та подальші
перспективи)
|
Педагогічна
рада
|
«Формування екологічної компетентності дошкільників»
Порядок денний:
Екологічно-мотивована
діяльність дошкільників. Етапи формування природозбережувальної поведінки.
Експериментально-дослідницька
діяльність у процесі формування екологічної компетентності дошкільників
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий